Świat wokół nas nieustannie się zmienia. Dlatego jeśli chcemy się rozwijać jako firma, musimy aktywnie uczestniczyć w tych zmianach, rozumieć trendy i czynniki, które będą determinować nasze przyszłe działania. Na tym polega nasza wizja – wyznacza cel dla firmy i wyznacza nam kierunek, abyśmy wspólnie odnieśli sukces.
Nasza misja
Nasza misja niezmiennie wskazuje nam kierunek, w którym zmierzamy. Opisuje cel naszej firmy i jest punktem odniesienia dla naszych działań i decyzji.
Chcemy dawać światu produkty ekologiczne.
Chcemy inspirować i wywoływać uśmiech szczęścia.
Chcemy się wyróżniać, budując trwałe wartości.
Nasza wizja
Nasza wizja wyznacza ramy działania i kieruje każdym aspektem naszej działalności. Definiuje i pomaga stopniowo osiągnąć trwały, jakościowy wzrost.
Ludzie: chcemy być wspaniałym miejscem pracy, które inspiruje ludzi do maksymalnego wykorzystania ich potencjału.
Portfolio produktów: chcemy oferować produkty wysokiej jakości, które przewidują i zaspokajają ludzkie pragnienia i potrzeby.
Partnerzy: chcemy budować trwałe wartości poprzez ciągły rozwój, doskonalenie i utrzymywanie sprawdzonej sieci klientów i dystrybutorów.
Planeta: chcemy być firmą odpowiedzialną, angażującą się w budowanie i wspieranie lokalnych społeczności.
Zysk: chcemy zmaksymalizować długoterminowe zyski naszych dystrybutorów, działając zgodnie z naszymi ogólnymi zobowiązaniami.
Wydajność: chcemy być wysoce efektywną, elastyczną i szybko rozwijającą się organizacją.
Nasza kultura sukcesu
Nasza kultura sukcesu określa postawy i zachowania, które są niezbędne do realizacji Wizji.
Działamy zgodnie z naszymi wartościami
Nasze wartości są kompasem dla naszych działań i określają sposób, w jaki poruszamy się w świecie.
Przywództwo: odwaga w kształtowaniu lepszej przyszłości
Współpraca: wykorzystanie zbiorowej mądrości
Uczciwość: zachowanie prawdomówności
Odpowiedzialność: jeśli coś ma się wydarzyć, staramy się na to wpłynąć
Pasja: zaangażowanie sercem i umysłem
Różnorodność: tak jak nasze produkty
Jakość: cokolwiek robimy, robimy to dobrze
Koncentracja na rynku
Skoncentruj się na potrzebach naszych konsumentów, klientów i partnerów
Słuchanie rynku, obserwowanie go i ciągłe uczenie się
Globalna perspektywa
Każdego dnia skupiaj się na osiąganiu celów rynkowych
Ciągły głód wiedzy
Inteligentna praca
Podejmij szybkie działania
Żywa reakcja na zmiany
Odwaga do zmiany kursu w razie potrzeby
Utrzymywanie konstruktywnego niezadowolenia
Wydajność
Zachowuj się jak właściciel
Poczucie i współodpowiedzialność za swoje działania i zaniechania.
Zarządzanie zasobami systemowymi i koncentracja na budowaniu wartości.
Nagradzanie ludzi za podejmowanie ryzyka i znajdowanie lepszych sposobów rozwiązywania problemów.
Wyciąganie wniosków z wyników i analizowanie, co działa, a co nie.
Identyfikacja marki
Inspirująca kreatywność, pasja, optymizm i zabawa.
– Marcin Szulc –