Green Eco World

Najlepsze produkty dla tych, którzy wybrali świadome, ekologiczne podejście do swojego życia!

Świat wokół nas nieustannie się zmienia. Dlatego jeśli chcemy się rozwijać jako firma, musimy aktywnie uczestniczyć w tych zmianach, rozumieć trendy i czynniki, które będą determinować nasze przyszłe działania. Na tym polega nasza wizja – wyznacza cel dla firmy i wyznacza nam kierunek, abyśmy wspólnie odnieśli sukces.

Nasza misja

Nasza misja niezmiennie wskazuje nam kierunek, w którym zmierzamy. Opisuje cel naszej firmy i jest punktem odniesienia dla naszych działań i decyzji.

Chcemy dawać światu produkty ekologiczne.
Chcemy inspirować i wywoływać uśmiech szczęścia.
Chcemy się wyróżniać, budując trwałe wartości.

Nasza wizja

Nasza wizja wyznacza ramy działania i kieruje każdym aspektem naszej działalności. Definiuje i pomaga stopniowo osiągnąć trwały, jakościowy wzrost.

Ludzie: chcemy być wspaniałym miejscem pracy, które inspiruje ludzi do maksymalnego wykorzystania ich potencjału.
Portfolio produktów: chcemy oferować produkty wysokiej jakości, które przewidują i zaspokajają ludzkie pragnienia i potrzeby.
Partnerzy: chcemy budować trwałe wartości poprzez ciągły rozwój, doskonalenie i utrzymywanie sprawdzonej sieci klientów i dystrybutorów.
Planeta: chcemy być firmą odpowiedzialną, angażującą się w budowanie i wspieranie lokalnych społeczności.
Zysk: chcemy zmaksymalizować długoterminowe zyski naszych dystrybutorów, działając zgodnie z naszymi ogólnymi zobowiązaniami.
Wydajność: chcemy być wysoce efektywną, elastyczną i szybko rozwijającą się organizacją.

Nasza kultura sukcesu

Nasza kultura sukcesu określa postawy i zachowania, które są niezbędne do realizacji Wizji.

Działamy zgodnie z naszymi wartościami

Nasze wartości są kompasem dla naszych działań i określają sposób, w jaki poruszamy się w świecie.

Przywództwo: odwaga w kształtowaniu lepszej przyszłości
Współpraca: wykorzystanie zbiorowej mądrości
Uczciwość: zachowanie prawdomówności
Odpowiedzialność: jeśli coś ma się wydarzyć, staramy się na to wpłynąć
Pasja: zaangażowanie sercem i umysłem
Różnorodność: tak jak nasze produkty
Jakość: cokolwiek robimy, robimy to dobrze

Koncentracja na rynku

Skoncentruj się na potrzebach naszych konsumentów, klientów i partnerów
Słuchanie rynku, obserwowanie go i ciągłe uczenie się
Globalna perspektywa
Każdego dnia skupiaj się na osiąganiu celów rynkowych
Ciągły głód wiedzy

Inteligentna praca

Podejmij szybkie działania
Żywa reakcja na zmiany
Odwaga do zmiany kursu w razie potrzeby
Utrzymywanie konstruktywnego niezadowolenia
Wydajność

Zachowuj się jak właściciel

Poczucie i współodpowiedzialność za swoje działania i zaniechania.
Zarządzanie zasobami systemowymi i koncentracja na budowaniu wartości.
Nagradzanie ludzi za podejmowanie ryzyka i znajdowanie lepszych sposobów rozwiązywania problemów.
Wyciąganie wniosków z wyników i analizowanie, co działa, a co nie.
Identyfikacja marki
Inspirująca kreatywność, pasja, optymizm i zabawa.

– Marcin Szulc –